HOME Despre NoiMembriProiecteNoutățiContact
 
Detalii
 
< Aprobarea proiectului “PROmotorii FIrmei Tale (PROFIT) pentru Regiunea Centru”
30.10.2017 13:19 Vârstă: 22 days

Brașovul va fi promovat de 50 de bloggeri și influenceri internaționali


Promovarea va fi realizată în cadrul proiectului #Experience Romania

 APDT Brașov este partener local al proiectului

 Aproximativ 50 de ziariști, bloggeri, vloggeri, twitteri, instagrammeri, snapchatteri, tour operatori, fotografi și influenceri din turismul internațional se vor afla la Brașov în primele două zile ale lunii noiembrie. Aceștia vor vizita și vor asigura expunerea în comunitățile internaționale a Brașovului și României, prin intermediul proiectului #Experience Romania.

 Această inițiativă privată a fost dezvoltată de voluntari, pentru a contribui la transformarea României în destinația turistică preferată din Europa de Est. Se poate alătura proiectului orice autoritate publică, instituție, companie sau persoană independentă care dorește să se implice în promovarea României. 

Experience Romania (www.experienceromania.eu) este cel mai mare proiect de promovare turistică a României care se desfășoară în perioada 23 octombrie – 5 noiembrie 2017 în mai multe zone din țară (Sărata Monteoru, Piatra Neamț, Gura Humorului, Colibița, Sighișoara, Târgu Mures, Sibiu, Brașov). 

Misiunea proiectului este de a promova România și de a o ridica la rangul celei mai căutate destinații turistice din Europa de Est. Pe parcursul celor două săptămâni, participanții vor experimenta o parte dintre cele mai frumoase atracții ale României, vor interacționa cu profesioniști creatori de conținut și profesioniști din domeniul turismului.

 

#ExperienceRomania a debutat cu conferința „Viitorul turismului în România”, care a avut loc luni, 23 octombrie, la hotelul Novotel din București. Evenimentul a găzduit peste 100 de invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, tour operatori, persoane publice pasionate de călătorii din România, dar și reprezentați ai autorităților naționale. Participanții au provenit din țări ca Germania, Canada, Coreea de Sud, Italia, Franța. Aceștia înregistrează pe platformele lor audiențe de la câteva zeci de mii până la 2.7 milioane de urmăritori.

 

La această primă ediție, atracțiile turistice ale Brașovului vor fi promovate către o audiență internațională estimată la peste 100 de milioane de potențiali turiști.

 Conceptul este o evoluție a #Experience Bucharest, a cărei primă ediție s-a desfășurat în luna mai 2017 și a avut ca obiectiv poziționarea capitalei României ca destinație preferată în sud-estul Europei și creșterea numărului de înnoptări de la 1.8 nopți/turist la 3 nopți/turist. Conținutul generat în cele 4 zile din prima ediție a ajuns la peste 80 de milioane de potențiali turiști, campania fiind nominalizată la Best Destination Campaign de eTravel Awards.

 

”Un festival de bere din Germania, Oktoberfest, adună în 2 săptămâni aproximativ 6 milioane de turiști, iar România este vizitată într-un an întreg de doar 2,5 milioane de turiști. Bulgaria are de 5 ori mai mulți turiști străini față de România. Credem că există potențial fantastic să creștem cu 300% numărul de turiști în următorii ani”, declară Tudor Maxim, fondatorul Expericence Romania și Experience Bucharest.

 

Finanțarea proiectului este realizată prin contribuțiile în servicii și produse ale partenerilor, care depășesc 250.000 de euro, constând în 524 de nopți de cazare la cele mai bune hoteluri din București și din țară, peste 2.100 de mese la restaurante, mașini și autocare puse la dispoziție de parteneri, tururi și excursii ghidate, petreceri și evenimente tradiționale dedicate invitaților.

 

Pe parcursul celor două zile, participanții vor vizita: Rezervația de urși LiBearTy de la Zărnești, Cetatea Râșnov, Castelul Bran, Muzeul Primei Școli Românești.

 

EXPERIENCE ROMANIA

Sponsors: Alexandrion, Aqua Carpatica, Elevate, Domeniile Sâmburești;

 

Organizers: Pura Vida Hostels, Elevate, Viadora Travel, Travel Massive, Traveling 2 Romania, Bucharest Bachelors, Downshift Travel, Delish Experiences, Zig-Zag prin România;

Logistic Partner: Arytrans;

Main Partners: Federația Industriei Hoteliere din România, Hotel Royal Poiana Brașov;

Accommodation Partners: Hotel Royal Poiana Brașov, Ana Hotels Poiana Brasov, Centrum House Hostel Brașov, Ambient Residence Brașov, Aro Palace;

Dining Partners: Bistro de l’Arte-Brasov, Mama Cozonacilor, Sergiana Group;

Tours and Experiences Partners: Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului din Județul Brașov (APDT Brașov), Bears Sanctuary, Bran Castle, Escape Rooms Brașov, Hotel Teleferic.


 
VIZIUNE, STRATEGIE, ACŢIUNE
Misiunea noastră este de a sprijini dezvoltarea locală şi regională prin aplicarea principiilor dezvoltării durabile.
DESPRE NOI
Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov (ADDJB) a luat fiinţă în luna aprilie a anului 2006, la iniţiativa Consiliului Judeţean Braşov. Asociaţie intercomunitară, Agenţia este o entitate juridică de drept privat ce are ca membri unităţi administrativ-teritoriale din judeţul Brasov. Agenţia are în prezent 54 de membri dintre care 35 sunt membri fondatori.
NOUTĂȚI
 
18.11.2017
 
30.10.2017
 
30.10.2017
CONTACT
Str. M. Kogalniceanu nr.23, Bl. C7, Cam. 101
500090 Brașov
jud. Brașov

România
+4 02.68/47.05.05
+4 02.68/47.05.06
Fax: +4 02.68/47.05.04
www.addjb.ro
www.dezvoltare-durabila.ro


contact@addjb.ro
© 2014 - Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov
creat de Professional People
HOME Despre NoiMembriProiecteNoutățiContact